窮人勿生仔

本網站設立的目的,是避免再有人受害受累受痛苦如果你們已生了仔的話,請你們對自己的小朋友好一點。
現今生活成本高昂,填飽自己肚子已經很難了,還嫌自己不夠辛苦嗎?
所以不結婚生子,自己一個人喜歡買甚麼做甚麼也行,這樣的生活才夠享受。
請你答我,你為甚麼要生子呢?貧窮嚴重影響子女成長和身心健康發展和與人社交的能力,使子女心理出現問題,日後只能找辛苦人工低的工作,製造了跨代貧窮

2017年2月1日星期三

2011年住宿舍,每日得57蚊用。

2011年住宿舍,每日得57蚊用。

2011年住宿舍,個時工作月入約五千元。交租千幾。淨番三千五蚊到。

佢夠膽死一星期俾四百蚊我用。一個月得千六蚊用。一日得五十七蚊用。八達通另外俾。個時晚晚就係支錢既支錢,食藥既食藥。

佢話要儲錢喎,唔准亂洗錢喎。話睇下我地定力夠唔夠喎。

不過個時宿舍附近茶餐廳,40蚊碟小菜,算平。吃了一個晚餐,淨番17蚊。

宿舍D餸菜超難食,難以入口,味道怪異,仲難食過老人院餐,但又迫人食。

有些人買個公仔碗麵加罐午餐肉同五香肉丁當一餐,都好食過佢。


而家,我一個月都起碼駛一萬蚊(INCLUDING RENT)

個時買佳寶D肉同惠康D餃子番去叮。個職員係咁話唔好。會唔熟。

又唔係佢食,叮耐D乜都熟啦。

講左幾廿次D叮叮飯盒冇問題,佢都係話唔好食叮叮飯,會唔健康。天才與白痴,你痴定我痴?

又唔知自己D餸難食。自己走去叫外賣,側D舍友食屎。

另外,小菜係36元。個時最低工資28元。11年5月之前應該低過28元。

佢夠膽講微波爐唔係俾你用黎叮生肉食喎。只可以翻熱,唔可以煮食。


佢D餸,我可以保證係難食到嘔!10幾蚊可以煮到咩野,大家心知啦。

3部電腦。

但限時使用。輪流使用。輪候使用。不能長期使用。

不能用BT,不能自由下載,不能裝軟件。


一間房300呎到住6個人。

我認為個廚師落調味料的份量係求其落,估估下。落幾多匙糖,幾多匙鹽,求尻其啦。

配料先後次序都係求其。

煮的時間都係求其。唔準確。

鹽,糖,豉油,生粉茨,都係求其落。

佢煮家庭式小菜就得,大鑊餸就唔好啦。調味怪異,根本唔識煮大鑊餸。


係個例湯好少少。